ضرورت تکمیل اطلاعات تامین آذر ماه شرکت های تامین کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی

بدون دیدگاه
اطلاعیه اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو:

اطلاعیه ضرورت تکمیل اطلاعات تامین آذر ماه توسط کلیه شرکت های تامین کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی اعم از تولیدکننده و واردکننده (شامل اطلاعات موجودی انبار، موجودی گمرک، میزان درحال حمل و ..) در سامانه تیتک TTAC بخش پیش بینی و تعهدات تامین با مهلت تکمیل حداکثر تا 1401/09/10 منتشر شد.

اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اخبار شماره 4970، 4989، 5031، 5115، 5128، 5148و 5169 در سال 1400 و 1401، ضروری است شرکت های تامین کننده (اعم از واردکننده و تولیدکننده)، کلیه اطلاعات تامین کالا شامل موجودی انبار، موجودی گمرک، میزان درحال حمل، میزان ثبت سفارش و میزان برنامه ریزی تامین کلیه گروه های کالایی را، از تاریخ 1401/09/01 حداکثر تا تاریخ 1401/09/10 در سامانه تیتک TTAC در قالب فرمت Excell قرارداده شده در سایت مذکور بارگذاری نمایند. بدیهی است در صورت عدم صحت و یا کامل نبودن اطلاعات ارائه شده، مسئولیت هرگونه تبعات و عواقب بعدی برعهده شرکت خواهد بود.

شرکت ها لازم است پس از ورود به سامانه تینک TTAC، وارد آیکون “پیش بینی و تعهدات تامین” شده و در قسمت فرآورده ها در سمت راست بالای صفحه، گزینه “تجهیزات” را انتخاب نمایند. تعداد کلیه محصولات به عدد وارد گردد.

شایان ذکراست عدم بارگذاری اطلاعات درخواستی بصورت کامل ، مسئولیت تغییر سیاست ارزی و تعدادی بر عهده شرکت می باشد و ارائه خدمات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله معرفی در فهرست تخصیص ارز، اعطای سیاست تعدادی و مجوزهای لازم، ترخیص با حداقل اسناد و … برای شرکت میسر نخواهد بود.

همچنین تاکید می گردد با توجه به اهمیت تکمیل اطلاعات توسط تولیدکنندگان به منظور ارزیابی وضعیت تولید، عدم بارگذاری اطلاعات توسط ایشان بمنزله عدم تولید تلقی و در مدیریت واردات اعمال خواهد شد.

http://imed.ir/Default.aspx?PageName=News&ID=5206

مطالب مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست