مشاوره صادرات و واردات

مشاوره صادرات و واردات فرآیندی است که به بازرگانان و تجار در زمینه گمرک، بازاریابی بین الملل، ترخیص کالا، انتقال ارز و … کمک می کند.  مشاوره صادرات نیازمند تجربه و تخصص بالایی است که در نتیجه شناخت کامل بازار داخل و بین الملل، آشنایی با قوانین حاکم بر سازمان های مرتبط و سیاست گذاری صادراتی است.  مشاوره صادرات شامل مشاوره در زمینه بازاریابی بین المللی و معرفی محصولات، مشاوره در خصوص صدور پیش فاکتور، مشاوره در خصوص مباحث بیمه کالا و معرفی کلوز های مختلف بیمه کالا و … است.

مشاوره صادرات به معنای مشورت و آموزش در زمینه های بازار بین الملل، امور گمرکی، قوانین و مقررات حاکم بر کالای مورد نظر، نیازهای وارد کننده و صادر کننده و … است. مشاوره صادرات نیازمند تجربه و تخصص بالا در این زمینه است.

با توجه به افزایش رقابت در فضای کسب و کارها، لزوم بهره مندی از دانش و تجربه مشاور صادرات بیش از گذشته احساس می شود. تکیه بر روش های قدیمی می تواند منجر به درک اشتباه از بازارهای صادراتی گردد. صاحبان کسب و کارها که تصمیم به صادرات کالاهای خود دارند با مشاوره صادرات در زمان و مکان مناسب می توانند نتیجه خوبی از فرایند صادرات سازمان خود بدست آورند. امروز همه شرکت ها از حضور مشاوران خبره و با تجربه در مسیر فعالیت خود کمک می گیرند تا بتوانند در بازارهای صادراتی فعالیت نمایند.

سازمان ها برای شناخت بازار هدف، انتخاب استراتژی مناسب، آگاهی از مجوزها و قوانین، روش های بازاریابی موثر و … نیازمند دریافت مشاوره صادرات هستند تا از هدر رفت بودجه جلوگیری کنند.

از مزایای صادرات و مشاوره صادرات می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • افزایش سود و فروش
  • گسترش کسب و کار
  • کاهش وابستگی به بازار خاص
  • استفاده از تجارت بین الملل
  • افزایش رقابت داخلی
  • کسب سهم بازار جهانی

مزیت های مشاوره صادراتی

  • افزایش آگاهی نسبت به روند صادرات محصولات خود
  • ذخیره سرمایه و شناخت فرصت های مناسب
  • تسریع در فرآیند صادرات و انتخاب راه های کوتاه تر و مناسب

در این میان با توجه به اینکه صادرات و واردات تجهیزات پزشکی به دلیل اینکه با سلامت مردم در ارتباطند و نیاز به آنها هرروزه در کشورمان و دیگر کشورها وجود دارد، از اهمیت بسزایی برخوردارند. لذا صادر کنندگان و وارد کنندگان این تجهیزات نیازمند دانش و تجربه بالا در این زمینه می باشند تا بتوانند با کیفیت ترین کالاها را با توجه به نیاز کشور و یا منطق دیگر وارد یا صادر کنند.

مجموعه کیفیت گستر سبز در دپارتمان مشاوره با بهره گیری از دانش کارشناسان زبده در این زمینه می تواند کمک شایانی به متقاضیان واردات و صادرات تجهیزات پزشکی نماید. متقاضیان می توانند برای ثبت درخواست مشاوره در قسمت ورود درخواست خود را ثبت کرده و یا با شماره تماس های ذکر شده در قسمت مرکز تماس، تماس حاصل فرمایند.

فهرست