بهبود و ارتقاء تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

مجموعه کیفیت گستر سبز با تکیه بر دانش کارشناسان مسلط به ساختار تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، خدمات مشاوره در زمینه بالا بردن کیفیت تجهیزات و انطباق آن ها با استانداردهای بین المللی و ملی در این زمینه به متقاضیان ارائه می دهد. تولید کنندگانی که سال های قبل محصولات خود را ساخته اند می توانند جهت انطباق محصول خود با استانداردهای روز و ورژن های جدیدتر از استاندارد آزمون شده بر روی تجهیز خود اقدام نمایند.

این مسئله از این رو اهمیت بالایی دارد که استانداردها در رده پزشکی و آزمایشگاه جهت کمتر شدن ریسک آسیب به کاربر و مخصوصاً بیمار در حال به روز شدن هستند و تولیدکنندگان و واردکنندگان در این زمینه همواره باید این موضوع را مدنظر داشته باشند تا بتوانند در بازارهای جهانی به رقابت با دیگران بپردازند.

مشاوره ارتقا و بهبود براساس آخرین ورژن استانداردهای بین المللی هر محصول انجام می شود و به صورت مرحله به مرحله پیش خواهد رفت. این مراحل به قرار زیر می باشند:

  • تحقیق در ارتباط با استانداردهای به روز مرتبط با محصول و امکان سنجی انجام آن استانداردها در کشور
  • مشاوره در جهت آماده کردن مدارک خواسته شده جدید در استانداردهای ورژن جدید و دیگر مدارک جهت بهبود و ارتقا
  • مشاوره جهت بهبود و ارتقاء سخت افزار مطابق با استاندارد مورد نظر
  • مشاوره جهت بهبود و ارتقاء نرم افزار مطابق با استاندارد مورد نظر
  • بررسی عملکرد دستگاه مطابق با استانداردهای مرتبط با آن پس از بهبود و ارتقاء

در تمامی مراحل ذکر شده بندهای استاندارد که مرتبط با همان مرحله هستند در فرآیند مشاوره لحاظ خواهند شد و در نهایت یک محصول کاملاً منطبق با استاندارد ارتقاء پیدا خواهد کرد.

متقاضیان می توانند برای ثبت درخواست مشاوره در قسمت ورود درخواست خود را ثبت کرده و یا با شماره تماس های ذکر شده در قسمت مرکز تماس، ارتباط حاصل فرمایند.

در زیر لینک سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد، آمده است:

http://isiri.gov.ir/portal/home/

http://imed.ir/

فهرست