آموزش مدیران کنترل کیفیت

مجموعه کیفیت گستر سبز در بخش مرکز آموزشی خود اقدام به برگزاری دوره های آموزش استاندارد برای مدیران کنترل کیفیت کارخانه های تولیدی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی می نماید. این دوره ها به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی بنا به درخواست متقاضی برگزار می گردد. گواهینامه صادر شده برای شرکت کنندگان در این دوره ها توسط اداره سازمان استاندارد تایید و امضا شده و به شرکت کننده تحویل داده خواهد شد.

این دوره ها از این نظر اهمیت بالایی دارند که برای تولید یک محصول با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا، مدیران کنترل کیفیت کارخانه های تولیدی باید تسلط کامل روی استاندارد محصول تولیدی خود داشته باشند تا بتوانند آزمون های مورد نظر استاندارد را روی محصول تولیدی اجرا کرده و یک تجهیز با کیفیت را روانه بازار کنند.

همچنین کارخانه های تولیدی جهت اخذ نشان استاندارد باید یک مدیر کنترل کیفیت آموزش دیده توسط یک مرکز آموزشی معتبر و مورد تایید سازمان استاندارد داشته باشند تا بتوانند این نشان را اخذ کنند.

دوره های برگزار شده در مرکز آموزشی کیفیت گستر سبز از دو بخش دوره تئوری و دوره عملی تشکیل شده است. در دوره تئوری به آموزش در خصوص مدارک مورد نیاز برای دستگاه از قبیل دستورالعمل استفاده، دستورالعمل سرویس، آنالیز ریسک، قابلیت استفاده و … پرداخته می شود و نحوه گردآوری این مدارک مورد بحث قرار می گیرد. در دوره عملی نیز شرکت کنندگان با تجهیزات مورد آزمون در استاندارد آشنا شده و همه آزمون های عملی مربوط به استاندارد مربوطه بر روی نمونه مورد نظر استاندارد به صورت عملی انجام می شود. در آخر هم پس ار برگزاری آزمون و کسب حدنصاب نمره گواهی صادر خواهد شد.

تعداد روزها و ساعات مورد نیاز برای هر استاندارد بسته به حجم آزمون های ذکر شده در آن متفاوت خواهد بود. همچنین در استانداردهای اختصاصی مربوط به هر دستگاه که در آن ارجاعاتی به استانداردهای مادر (IEC 60601-1 و IEC 61010-1) داده شده است، در دوره آموزشی برگزار شده این استانداردهای مادر نیز مورد بررسی قرار می گیرند و آموزش داده خواهند شد.

برای مشاهده دوره های قابل برگزاری برای مدیران کنترل کیفیت و بررسی استانداردها و محصولاتی که در آن ها دوره برگزار می شود در منوی صفحه اصلی به قسمت گواهینامه 17025 مراجعه نمایید.

متقاضیان می توانند در قسمت ورود درخواست خود را ثبت کرده و یا با شماره تماس های ذکر شده در قسمت مرکز تماس، ارتباط حاصل فرمایند.

فهرست