آزمایشگاه شرایط محیطی و IP

آزمایشگاه شرایط محیطی و IP مجموعه کیفیت گستر سبز با داشتن امکانات و تجهیزات به روز در این زمینه براساس استانداردهای اختصاصی مربوطه آماده خدمت رسانی در این زمینه می­ باشد. این آزمایشگاه با طراحی و ساخت تجهیزات لازم برای آزمون­ هایی که در آن­ ها احتیاج به ایجاد شرایط محیطی خاص دارند و یا تجهیزاتی که دارای کد IP هستند، این آزمون­ ها را در شرایط کاملاً استاندارد و با بهره گیری از دانش کارشناسان با تجربه در این زمینه مطابق با روش استانداردهای مربوطه انجام می­ دهد. همچنین این آزمایشگاه قادر به طراحی و ایجاد شرایط محیطی مطابق با طرح های تحقیقاتی مختلف برای شرکت های دانش بنیان می باشد. آزمایشگاه شرایط محیطی و IP این مجموعه با تحقیق و بررسی در خصوص شرایط محیطی مورد نیاز برای آزمون های مختلف مربوط به تجهیزات مختلف، قادر به ارائه خدمات در این زمینه می باشند.

کلیه تجهیزاتی که این آزمایشگاه از آن­ ها در آزمون­ های شرایط محیطی و IP استفاده می­ کند، توسط کارشناسان مجموعه کیفیت گستر سبز مطابق با استانداردهای مربوط به آن­ ها طراحی و ساخته شده است.

این آزمایشگاه قادر به ایجاد شرایط محیطی 20- تا 70+ درجه و رطوبت تا 95% و همچنین انجام آزمون­ های IPX7 ،IPX6 ،IPX5 ،IPX4 ،IPX3 ،IPX2 ،IPX1 و IPX8 مطابق با استانداردهای IEC 60529 و ISIRI 2868 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست آزمون برای هر یک از استانداردهای ذکر شده می ­توانید به قسمت ورود مراجعه کرده و یا با شماره تلفن­ های ذکر شده در قسمت مرکز تماس ارتباط حاصل فرمایید.

فهرست